Promocje
3M krążek do wad i wtrąceń 32mm
3M krążek do wad i wtrąceń 32mm
1,16 zł 1,16 zł
Pasta polerska Fast Cut XL 3M 51052 na lato
Pasta polerska Fast Cut XL 3M 51052 na lato
122,00 zł 105,69 zł
szt
Produkt dnia
Pasta polerska Fast Cut XL 3M 51052 na lato
Pasta polerska Fast Cut XL 3M 51052 na lato
122,00 zł 105,69 zł
szt
Hyper Dressing Meguiars z butelką
Hyper Dressing Meguiars z butelką
199,99 zł
szt.
Maseczka MAS 2K
Maseczka MAS 2K
6,50 zł
szt.
Maseczka MAS 1K
Maseczka MAS 1K
5,28 zł
szt.
Rękawiczki nitrylowe czarne
Rękawiczki nitrylowe czarne
70,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Kontakt

Zielony Korek
ul. Osiniecka 10
54-530 Wrocław
(woj. dolnośląskie)
NIP: 8941495914

Tel.: 71 349 92 52
E-mail: sklep@zielonykorek.pl

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje w ZielonyKorek.pl - sklep dla profesjonalistów 

  1. Klient może zgłaszać reklamacje i informacje związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez Sprzedawcę Umowy sprzedaży, w tym wadami Towaru, lub świadczeniem usług drogą elektroniczną określonych w Regulaminie w dowolnej formie, w tym w szczególności drogą elektroniczną na Adres Elektroniczny Sprzedawcy sklep@zielonykorek.pl lub drogą pocztową na adres Sprzedawcy, BERG MONIKA BIERNAT, Osiniecka 10, 54-530 Wrocław.
  2. Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    1. Dane zgłaszającego reklamację (imię i nazwisko/nazwę i adres Klienta, Adres Elektroniczny);
    2. Opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji;
    3. Oczekiwania Klienta co do sposobu zaspokojenia żądania reklamacyjnego;
    4. Dowód zakupu, jeśli reklamacja dotyczy zamówionego Towaru.
  1. W przypadku zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących wad Towarów, Klient ma obowiązek dostarczyć wadliwy Towar na adres Sprzedawcy. W wypadku Konsumenta koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
  2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go dalszych działaniach związanych z rozpatrywaną reklamacją.
  3. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta koszty wymiany lub naprawy Towaru ponosi Sprzedawca.
  4. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na Adres Elektroniczny podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Berg
Osiniecka 10

54-530 WROCŁAW

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Berg
Osiniecka 10

54-530 WROCŁAW

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium